Jump to content

Welcome to IbizaClub Forum
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. This message will be removed once you have signed in.
Login to Account Create an Account
Photo

Revo Technik


  • Please log in to reply
144 replies to this topic

#1
Sotos_Leon20VT

Sotos_Leon20VT

    New Member

  • Μέλη
  • 7 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Περιστερι - Αθηνα
  • Interests:Cars & Pussies, what else?
Ανοιγω ενα θεμα σχετικα με τον προγραμματισμο που εχει επιλεξει η SEAT για τον κινητηρα 1.8 20VT :lol:



Εχω κανει εγκατασταση στο Leon μου το εν λογο προγραμμα της REVO με ρυθμισεις 1.35 Bar overboost - 1.0 bar σταθερο, με 4bar ρυθμιστη πιεσης καυσιμου.



Ο προγραμματισμος μου εδωσε +45 αλογα στους 10 βαθμους κελσιου εξωτερικης θερμοκρασιας, οποτε τωρα ειναι 224 αλογα με 33 κιλα ροπης, (Δυναμομετρηση απο Μαλιωρας - Πειραιως).



Δεν εχω βαλει ποιο ελευθερο φιλτρο αερος αλλα η πιο ελευθερη εξατμιση φανταζει must, κυριως στις ψηλες στροφες.



Επιδοσεις : 0-100 -->7.1 sec 8) , 0-160 -->17.4 sec 8) , 80-100 (3η) -->2.7 sec 8) (Eξωτ. θερμοκρασια 10 βαθμοι κελσιου)





Λειτουργεια κινητηρα : αψογη 8)



Καταναλωση : Γαματα (εμ, 224 αλογα ειναι αυτα )

Τιμη : 1320 Ευρω



Αυτα . . .



#2
IBIZA_CUPRA

IBIZA_CUPRA

    Power member

  • Βετεράνοι
  • 665 posts
  • Gender:Male
  • Location:Βόρεια Προάστεια
  • Car:SEAT IBIZA CUPRA
Πρόκειται για το πρόγραμμα της REVO για όλους τους κατόχους LEON με 4bar FPR. Το ίδιο πρόγραμμα διατίθεται και για κατόχους LEON με 3bar FPR. Στην τιμή η SEAT περιλαμβάνει και το SPS1 για να μπορείτε να επιστρέφετε στα εργοστασιακά settings (για να μη κάνετε πλούσιο το βενζινά της γειτονιάς σας)!!!



Οι επιδόσεις για το εν λόγω πρόγραμμα στο συγκεκριμένο μοντέλο βρίσκονται στο επίπεδο των 220-230 αλόγων. Άλλωστε μην ξεχνάμε ότι φοράει K03 και όχι K04.

#3
Sotos_Leon20VT

Sotos_Leon20VT

    New Member

  • Μέλη
  • 7 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Περιστερι - Αθηνα
  • Interests:Cars & Pussies, what else?
Καταναλωση :



Πρεπει να εχω με το 4 bar fuel pressure regulator +20% καταναλωση στα ανοιγματα σε περιπου 20 βαθμους κελσιου.



Στους 30 βαθμους στα ανοιγματα ειναι παραπανω (μαλλον λογο προστασια του κινητηρα απο την εξωτ. θερμοκτρασια εισαγωγης) και ετσι δεν εχω πλεον το προγραμμα πανω, αλλα ειμαι τωρα στο μαμα (μ@λ@κ@ς ειμαι?) αλλα παλι πιστευω οτι ειναι +10-15% παραπανω καταναλωση . . .





Ας οψεται τα αλογαααα !!!!!! :lol: :lol:





Ακομα :



Τα Leon 20VT & Skoda Octavia RS εχουν την τουρμπινα ΚΚΚ Κ03 Sport :lol: (και οχι την κανονικη Κ03) η οποια ειναι υβριδικη, τα καυσαερια χτυπουν την φτερωτη απο Κ03 και ο αερας στη εισαγωγη συμπιεζεται απο την φτερωτη της Κ04 - Επιβεβαιωμενο!)

#4
ibiza101

ibiza101

    V.I.P.

  • Βετεράνοι
  • 16,809 posts
  • Gender:Male
  • Location:Αθήνα
  • Interests:αυτοκίνητα, snowboard, 5x5
  • Car:Audi S3 TFSI

Τα Leon 20VT & Skoda Octavia RS εχουν την τουρμπινα ΚΚΚ Κ03 Sport  :lol: (και οχι την κανονικη Κ03) η οποια ειναι υβριδικη, τα καυσαερια χτυπουν την φτερωτη απο Κ03 και ο αερας στη εισαγωγη συμπιεζεται απο την φτερωτη της Κ04   -   Επιβεβαιωμενο!)




soto eipes oti ta skoda exoun thn K03 sport ths KKK. auth einai h antistixh T2 ths Garret?
Posted ImagePosted Image- GARAGE -Audi S3Posted Image

#5
Sotos_Leon20VT

Sotos_Leon20VT

    New Member

  • Μέλη
  • 7 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Περιστερι - Αθηνα
  • Interests:Cars & Pussies, what else?

Τα Leon 20VT & Skoda Octavia RS εχουν την τουρμπινα ΚΚΚ Κ03 Sport  :lol: (και οχι την κανονικη Κ03) η οποια ειναι υβριδικη, τα καυσαερια χτυπουν την φτερωτη απο Κ03 και ο αερας στη εισαγωγη συμπιεζεται απο την φτερωτη της Κ04   -   Επιβεβαιωμενο!)




soto eipes oti ta skoda exoun thn K03 sport ths KKK. auth einai h antistixh T2 ths Garret?




Οχι. Η αντιστοιχια ειναι (στο περιπου): Κ03 = Τ25 & Κ04 = Τ28 Garett (oxi ρουλεμενατη .... δυστηχως )

#6
ibiza101

ibiza101

    V.I.P.

  • Βετεράνοι
  • 16,809 posts
  • Gender:Male
  • Location:Αθήνα
  • Interests:αυτοκίνητα, snowboard, 5x5
  • Car:Audi S3 TFSI
o kollitos mou exei to octavia 4x4 turbo ABT me ta 193 hp (profanws exei thn tourbina pou les). thelei na to beltiwsei me stoxo ta 260-280 aloga. to amaxi einai akoma teleiws mam (ektos to programma pou to ebale otan to phre). ti mporei na kanei? idees-protaseis?
Posted ImagePosted Image- GARAGE -Audi S3Posted Image

#7
IBIZA_CUPRA

IBIZA_CUPRA

    Power member

  • Βετεράνοι
  • 665 posts
  • Gender:Male
  • Location:Βόρεια Προάστεια
  • Car:SEAT IBIZA CUPRA

Ακομα :



Τα Leon 20VT & Skoda Octavia RS εχουν την τουρμπινα ΚΚΚ Κ03 Sport  :lol: (και οχι την κανονικη Κ03) η οποια ειναι υβριδικη, τα καυσαερια χτυπουν την φτερωτη απο Κ03 και ο αερας στη εισαγωγη συμπιεζεται απο την φτερωτη της Κ04   -   Επιβεβαιωμενο!)




Η K03 Sport εμφανίστηκε στα αυτοκίνητα παραγωγής του group μετά το β' εξάμηνο του 2001. Επίσης η διαφορά K03 και υβριδικής K03 Sport με χρήση REVO, APR ή οποιουδήποτε άλλου chip δεν ξεπερνά τα 10 άλογα σε καμμία περίπτωση γιατί το σώμα παραμένει K03, και η οποία κάνει max στα 240 άλογα σε κάθε περίπτωση.



Για μεγαλύτερη ιπποδύναμη χρειάζεται σίγουρα K04 (βλέπε S3, LEON CUPRA R κλπ αυτοκίνητα του group, τα οποία βέβαια έχουν και μαμά σφύρηλατα πιστόνια, εν αντιθέσει με τα LEON και IBIZA).

#8
IBIZA_CUPRA

IBIZA_CUPRA

    Power member

  • Βετεράνοι
  • 665 posts
  • Gender:Male
  • Location:Βόρεια Προάστεια
  • Car:SEAT IBIZA CUPRA

o kollitos mou exei to octavia 4x4 turbo ABT me ta 193 hp (profanws exei thn tourbina pou les). thelei na to beltiwsei me stoxo ta 260-280 aloga. to amaxi einai akoma teleiws mam (ektos to programma pou to ebale otan to phre). ti mporei na kanei? idees-protaseis?




Το Skoda Octacia ABT φοράει τον στάνταρντ υπετροφοδοτούμενο κινητήρα του group με την Κ03 (όχι την υβριδική) και έχει ήδη το chip της ABT, οπότε δουλεύει την ήδη στο 1 bar για να αποδώσει 193 άλογα.



Άρα για άλλο πρόγραμμα χωρίς μηχανική επέμβαση δεν το βλέπω να πάει για τα άλογα που λες.

Για τα 280 άλογα, χρειάζεται, μεταξύ όλων των άλλων άλλo turbo (K04 ή καλύτερο), εξάτμιση, 4bar FPR, μεγαλύτερα injectors, σφυρήλατα, induction kit, Ιntercooler και remap του εγκεφάλου. Βέβαια αυτή τη στιγμή ούτε η REVO ούτε η APR ούτε η ABT έχουν πρόγραμμα για K04, ούτε για IBIZA, ούτε για LEON, ούτε για SKODA.



Πριν τα 280, ας σκεφτεί να αναβαθμίσει ανάρτηση και φρένα και μετά τα υπόλοιπα.

#9
Sotos_Leon20VT

Sotos_Leon20VT

    New Member

  • Μέλη
  • 7 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Περιστερι - Αθηνα
  • Interests:Cars & Pussies, what else?

o kollitos mou exei to octavia 4x4 turbo ABT me ta 193 hp (profanws exei thn tourbina pou les). thelei na to beltiwsei me stoxo ta 260-280 aloga. to amaxi einai akoma teleiws mam (ektos to programma pou to ebale otan to phre). ti mporei na kanei? idees-protaseis?




Βέβαια αυτή τη στιγμή ούτε η REVO ούτε η APR ούτε η ABT έχουν πρόγραμμα για K04, ούτε για IBIZA, ούτε για LEON, ούτε για SKODA.



Πριν τα 280, ας σκεφτεί να αναβαθμίσει ανάρτηση και φρένα και μετά τα υπόλοιπα.




Συμφωνω με ολα οσα λεει ο φιλος IBIZA_CUPRA εκτος απο το γεγονος οτι δεν υπαρχει προγραμμα για ΚΟ4. Υπαρχει, βγαζει 280 αλογα και κοντα στα 40 κιλα ροπης το προγραμμα της REVO.

#10
ibiza101

ibiza101

    V.I.P.

  • Βετεράνοι
  • 16,809 posts
  • Gender:Male
  • Location:Αθήνα
  • Interests:αυτοκίνητα, snowboard, 5x5
  • Car:Audi S3 TFSI
gia frena kai amortiser exei skeftei ti tha kanei.

apo ti stigmh pou exei programma ths ABT mporei na balei kai ths REVO h' ths APR? nomizw pws oxi.

an allaxei oloklhrh thn exatmhsh (apo downpipe), balei ena eleuthero filtro sto uparxon filtrokouti h' mia giltroxoanh kai balei ena megalutero intercooler ti kerdos tha exei peripou? axizei mia tetoia allagh?
Posted ImagePosted Image- GARAGE -Audi S3Posted Image

#11
IBIZA_CUPRA

IBIZA_CUPRA

    Power member

  • Βετεράνοι
  • 665 posts
  • Gender:Male
  • Location:Βόρεια Προάστεια
  • Car:SEAT IBIZA CUPRA

Συμφωνω με ολα οσα λεει ο φιλος IBIZA_CUPRA εκτος απο το γεγονος οτι δεν υπαρχει προγραμμα για ΚΟ4. Υπαρχει, βγαζει 280 αλογα και κοντα στα 40 κιλα ροπης το προγραμμα της REVO.




Πότε βγήκε original πρόγραμμα της REVO με maps αβάνς και πίεσης για K04 upgrade για τα LEON? Από ότι γνωρίζω η REVO έχει στο CD της μόνο 3bar και 4bar προγράμματα για τον 1.8Τ του group βασισμένα σε ρυθμίσεις της K03. Δεν εννοώ να πειράξεις με SPS3 τα settings για πρόγραμμα που έχει γραφτεί με τα mappings της Κ03 και να αλλάξεις απλά turbo.



Μέχρι το περασμένο Μάρτιο η μόνη που έκανε custom remap ήταν η Superchips.

#12
IBIZA_CUPRA

IBIZA_CUPRA

    Power member

  • Βετεράνοι
  • 665 posts
  • Gender:Male
  • Location:Βόρεια Προάστεια
  • Car:SEAT IBIZA CUPRA

gia frena kai amortiser exei skeftei ti tha kanei.

apo ti stigmh pou exei programma ths ABT mporei na balei kai ths REVO h' ths APR? nomizw pws oxi.




Από τη στιγμή που φοράει chipάκι ABT πρέπει να στείλει το ECU στην Αγγλία (REVO) ή στην Awesome GTi (εξουσιοδοτημένος dealer της APR για Ευρώπη) για να μπορέσει να αλλάξει πρόγραμμα.



Η Revo Technik (πρώην εργαζόμενοι της APR και APR Europe) φορτώνει το πρόγραμμά της μέσω της OBD II θύρας στο μαμά chipάκι (ουσιαστικά προσθέτει τα δικά της maps και κάνει redirect σε αυτά χωρίς να σβήνει το ήδη υπάρχον εργοστασιακό πρόγραμμα).



Η APR τοποθετεί chipάκι προς το παρόν αλλά ήδη έχει ανακοινώσει και αναμένεται και αυτή ότι θα τοποθετεί μέσω OBD II θύρας πλέον τα δικά της map στο ECU και μάλιστα φημολογείται ότι σε αντίθεση με την REVO θα προσφέρει τη δυνατότητα της on the fly επιλογής-αλλαγής προγραμμάτων μέσω του EMCS Controller (η REVO επιτρέπει την εναλλαγή προγραμμάτων μέσω του SPS το οποίο συνδέεται στην OBD αλλά με σβηστό κινητήρα). Είδωμεν...



Βέβαια με την Κ03 (και αλλαγή εξάτμισης και IC και Induction Kit) δύσκολα να ξεφύγει από το φράγμα των 220-230 αλόγων.

#13
ibiza101

ibiza101

    V.I.P.

  • Βετεράνοι
  • 16,809 posts
  • Gender:Male
  • Location:Αθήνα
  • Interests:αυτοκίνητα, snowboard, 5x5
  • Car:Audi S3 TFSI

gia frena kai amortiser exei skeftei ti tha kanei.

apo ti stigmh pou exei programma ths ABT mporei na balei kai ths REVO h' ths APR? nomizw pws oxi.




Από τη στιγμή που φοράει chipάκι ABT πρέπει να στείλει το ECU στην Αγγλία (REVO) ή στην Awesome GTi (εξουσιοδοτημένος dealer της APR για Ευρώπη) για να μπορέσει να αλλάξει πρόγραμμα.



Η Revo Technik (πρώην εργαζόμενοι της APR και APR Europe) φορτώνει το πρόγραμμά της μέσω της OBD II θύρας στο μαμά chipάκι (ουσιαστικά προσθέτει τα δικά της maps και κάνει redirect σε αυτά χωρίς να σβήνει το ήδη υπάρχον εργοστασιακό πρόγραμμα).



Η APR τοποθετεί chipάκι προς το παρόν αλλά ήδη έχει ανακοινώσει και αναμένεται και αυτή ότι θα τοποθετεί μέσω OBD II θύρας πλέον τα δικά της map στο ECU και μάλιστα φημολογείται ότι σε αντίθεση με την REVO θα προσφέρει τη δυνατότητα της on the fly επιλογής-αλλαγής προγραμμάτων μέσω του EMCS Controller (η REVO επιτρέπει την εναλλαγή προγραμμάτων μέσω του SPS το οποίο συνδέεται στην OBD αλλά με σβηστό κινητήρα). Είδωμεν...



Βέβαια με την Κ03 (και αλλαγή εξάτμισης και IC και Induction Kit) δύσκολα να ξεφύγει από το φράγμα των 220-230 αλόγων.




otan les IC Induction Kit ti ennoeis?
Posted ImagePosted Image- GARAGE -Audi S3Posted Image

#14
Sotos_Leon20VT

Sotos_Leon20VT

    New Member

  • Μέλη
  • 7 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Περιστερι - Αθηνα
  • Interests:Cars & Pussies, what else?

Βέβαια με την Κ03 (και αλλαγή εξάτμισης και IC και Induction Kit) δύσκολα να ξεφύγει από το φράγμα των 220-230 αλόγων.




Εεε ναι, μην ειμαστε και εγωιστες !!!! :lol: :lol:





Φιλος με Κοκκινο Leon CupraR εχει επαναπρογραμματισει το εγκεφαλο του προσφατα με REVO SPS1 ...

#15
IBIZA_CUPRA

IBIZA_CUPRA

    Power member

  • Βετεράνοι
  • 665 posts
  • Gender:Male
  • Location:Βόρεια Προάστεια
  • Car:SEAT IBIZA CUPRA

Φιλος με Κοκκινο Leon CupraR εχει επαναπρογραμματισει το εγκεφαλο του προσφατα με REVO SPS1 ...




Άρα ορθώς είπα ότι δεν έχει η REVO, K04 upgrade πρόγραμμα για τα LEON και τα IBIZA. Το πρόγραμμα της REVO για το CUPRA R στο οποίο αναφέρεσαι είναι εντελώς διαφορετικό σε σχέση με το remapping των LEON που φοράνε ή πρόκειται να προβούν σε K04 upgrade στα LEON τους ή στα IBIZA. (Γι αυτό και έχει και διαφορετικό part number, εν αντιθέσει με τα 3bar και 4bar που έχουν το ίδιο). Πληροφοριακά το πρόγραμμα του CUPRA R είναι 3bar πρόγραμμα, πέραν του γεγονότος ότι το CUPRA R έχει και άλλες διαφορές πέραν της τουρμπίνας στο κινητήρα του (σφυρήλατα, διπλά intercooler και άλλα). Η REVO δια στόματος εκπροσώπων της δίνει 270 άλογα την αναμενόμενη αύξηση της ιπποδύναμης, χρησιμοποιώντας το πρόγραμμά της.

#16
Sotos_Leon20VT

Sotos_Leon20VT

    New Member

  • Μέλη
  • 7 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Περιστερι - Αθηνα
  • Interests:Cars & Pussies, what else?
Exεις δικιο, νομιζα οτι αναφεροσουν σε προγραμμα ολοκληρωμενο, και οχι σε upgrade. Tα 280 αλογα βγηκαν με 4bar fpr. Αρα τα 270 αλογα μαμα ειναι μαλλον ορθο. :lol:

#17
Sisifos

Sisifos

    Golden Member

  • Μέλη Σωματείου
  • 5,377 posts
  • Gender:Male
  • Location:Island of the Phaiakians
  • Interests:Many...
  • Car:Seat Leon 1.4 16v 75hp

Ο προγραμματισμος μου εδωσε +45 αλογα στους 10 βαθμους κελσιου εξωτερικης θερμοκρασιας, οποτε τωρα ειναι 224 αλογα με 33 κιλα ροπης, (Δυναμομετρηση απο Μαλιωρας - Πειραιως).



Δεν εχω βαλει ποιο ελευθερο φιλτρο αερος αλλα η πιο ελευθερη εξατμιση φανταζει must, κυριως στις ψηλες στροφες.



Επιδοσεις : 0-100 -->7.1 sec  8) ,  0-160 -->17.4 sec 8) ,   80-100 (3η) -->2.7 sec   8)   (Eξωτ. θερμοκρασια 10 βαθμοι κελσιου)




Basika welcome sto club, etsi na plithainoun kai ta Leon pou mexri twra eimaste ligosta (akous labro???) kai apo tin allh...

ZHLEUW....

Thelw kai egw 200+ hp.... eidika meta to event sta Megara...

Posted ImageHellenic Racing Automobile Club of Owners and Friends of Seat Ibiza - Αριθμός Μητρώου IC #0007# Δες τα αυτοκίνητα άλλων μελών του IbizaClub και πρόσθεσε και το δικό σου στο Garage!Everyone has the right to be stupid, some just abuse the privilege...


#18
IBIZA_CUPRA

IBIZA_CUPRA

    Power member

  • Βετεράνοι
  • 665 posts
  • Gender:Male
  • Location:Βόρεια Προάστεια
  • Car:SEAT IBIZA CUPRA

Exεις δικιο, νομιζα οτι αναφεροσουν σε προγραμμα ολοκληρωμενο, και οχι σε upgrade. Tα 280 αλογα βγηκαν με 4bar fpr.  Αρα τα 270 αλογα μαμα ειναι μαλλον ορθο. :lol:




To ανέφερα γιατί ξέρω τη REVO από την πρώτη στιγμή που άρχισε και πριν ακόμη γίνει REVO και για το λόγω ότι είναι ECU driven τuning house. Πάντως και 4bar Fuel Pressure Regulator να έχει εξτρά το CUPRA R, το πρόγραμμα είναι γραμμένο για το original 3bar FPR και συνεπώς δεν το εκμεταλλεύεται ως πρέπει. Τα dyno που έχω δει από Cupra R με SPS3 και ρυθμίσεις Low Pressure 9 και Timing 7 βελτιστοποιημένες για 98 RON έδειξαν maximum 262-268 άλογα (όσα υπόσχεται και η REVO δηλαδή) με 39 κιλά. Αν είναι εύκολο να ανεβάσεις το dyno του CUPRA R που έδειξε 280 άλογα με την ίδια ροπή θα ήταν καλό να δούμε το διάγραμμα γιατί η διαφορά μόνο με το πρόγραμμα είναι μεγάλη.

#19
TopGunZ

TopGunZ

    Member

  • Μέλη
  • 52 posts
  • Gender:Not Telling
An den kano lathos o Karadasios mu ipe oti mpenun ke i megistes rithmisis sto cupra R (HighPr98RON ke Timing7 nomizo den thimame kala) ala theli oposdipote "piragma" gia afxisi axiopistias (intercooler, profanos kana kolaro, isos buzi).
May the (SEAT) Force be with you!

#20
IBIZA_CUPRA

IBIZA_CUPRA

    Power member

  • Βετεράνοι
  • 665 posts
  • Gender:Male
  • Location:Βόρεια Προάστεια
  • Car:SEAT IBIZA CUPRA

An den kano lathos o Karadasios mu ipe oti mpenun ke i megistes rithmisis sto cupra R (HighPr98RON ke Timing7 nomizo den thimame kala) ala theli oposdipote "piragma" gia afxisi axiopistias (intercooler, profanos kana kolaro, isos buzi).




Me ton Dimitri (Karantassio) exw milisei arketa sto tilefwno palaiotera, opote o idios gnwrizei poli kala poios eimai kai polla alla. Oso gia ta duo intercooler tou R, ti na pas se uprated ICs, se SAMCO kai se psixrotera bouzi? Edw meta vias alloi allazoun tin DV se Forge 007P i 006. Outws i allws i REVO bgazei generic ECU mappings kai oxi custom me basi to ekastote autokinito.



Pantws ta dyno ropis kai ps 8a itan akrws diafwtistika, ka8ws kai me ti ry8miseis epaize to R.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users