Jump to content

Welcome to IbizaClub Forum
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. This message will be removed once you have signed in.
Login to Account Create an Account
Photo

Καμμενος αισθητηρας λ


  • Please log in to reply
32 replies to this topic

#1
tango

tango

    Power member

  • Βετεράνοι
  • 1,336 posts
  • Gender:Male
  • Location:Athens
  • Car:BMW Z3
Τι επιπτωσεις εχει χαλασμενος αισθητηρας λ στην λειτουργια του κινητηρα? Εδω και αρκετο καιρο ο δικος μου το εχει πει το ποιημα, αλλα δεν εχω παρατηρησει καποια αξιοπροσεκτη μεταβολη στο αμαξι...



#2
yiannis31

yiannis31

    Special Member

  • Μέλη
  • 1,793 posts
  • Gender:Male
  • Location:Αγια Παρασκευη
  • Interests:Server administrator and hosting provider
  • Car:Seat Ibiza sport 2002 bosal,supersprint μεσαιος τελικος,revo,ΚΝ,sachs και eibach,denso ,momo, φρυδακια je,booster,ATP 205/40/17,ATE χαρακτη,ferrodo
εσυ πρεπει να εχεις εναν πανω στο χταποδι εμενα εχει δυο και το ειπε το ποιημα ο χταποδατος.

επιπτωσεις ειναι οτι καιει παραπανω το αμαξι βενζινη, αυξανεται κατα πολυ το ποσοστο καυσαεριων, πσεκασμο αλλα νταλων γιατι δεν ρυθμιζεται το μειγμα σωστα με τον καιρο ο καταλυτης παει περιπατο. για να τον βαλουν καπια δουλια θα κανει

εσενα περνει αυτον νομιζω http://cgi.ebay.com/...1QQcmdZViewItem

δεν ειναι και ακριβος

τα δικα μας περνουν αυτον http://cgi.ebay.com/...1QQcmdZViewItem

πιο τσιμπιμενος
shared hosting,reseller,vps k-planet host at http://k-planet.gr

#3
gk002

gk002

    Special Member

  • Μέλη Δ.Σ.
  • 4,142 posts
  • Gender:Male
  • Location:Μόνιμος κάτοικος Τσιρίγου...!!
  • Interests:Street Racing
  • Car:Seat Leon 1.8 TSI Force
Δεν διορθώνει το μείγμα ο εγκέφαλος... Πάς μόνο με την χαρτόγραφηση των στροφών! Μπορεί να μην φαίνεται πολύ η διαφορά γιατί δεν είναι τόσο μεγάλες οι ιπποδυνάμεις! Πάντως κακό του κάνεις σίγουρα...

Posted ImagePosted Image


#4
tango

tango

    Power member

  • Βετεράνοι
  • 1,336 posts
  • Gender:Male
  • Location:Athens
  • Car:BMW Z3
κανα 140ρι μου ειπαν οτι εχει η αλλαγη του...



ο δικος μου πιανει μετα τον καταλυτη

Edited by tango, 14 May 2008 - 09:46.


#5
yiannis31

yiannis31

    Special Member

  • Μέλη
  • 1,793 posts
  • Gender:Male
  • Location:Αγια Παρασκευη
  • Interests:Server administrator and hosting provider
  • Car:Seat Ibiza sport 2002 bosal,supersprint μεσαιος τελικος,revo,ΚΝ,sachs και eibach,denso ,momo, φρυδακια je,booster,ATP 205/40/17,ATE χαρακτη,ferrodo
αν σου κανει ο παραπανω βλεπεις ποσο εχει. οσο για τον αλλαξεις εγω θα ελεγα μονος σου...

την ποδια θα λυσεις απο κατω και μια φυσα ειναι easy μονη μανουρα να βγει απο πανω απο το χταποδι λιγο λαδακι στην βιδα και λυνει μια χαρα...
shared hosting,reseller,vps k-planet host at http://k-planet.gr

#6
tango

tango

    Power member

  • Βετεράνοι
  • 1,336 posts
  • Gender:Male
  • Location:Athens
  • Car:BMW Z3

Δεν διορθώνει το μείγμα ο εγκέφαλος... Πάς μόνο με την χαρτόγραφηση των στροφών! Μπορεί να μην φαίνεται πολύ η διαφορά γιατί δεν είναι τόσο μεγάλες οι ιπποδυνάμεις! Πάντως κακό του κάνεις σίγουρα...




το προγραμμα μου φτιαχτηκε χειμωνα με κρυο. Αρα αν πηγαινει μονο με χαρτογραφηση στροφων, παιζει να ειναι απο στοιχειομετρικο μεχρι πλουσιο (φτωχο δηλαδη δεν παιζει να ειναι τωρα που καλοκαιριασε).



Τεσπα, ειναι που βαριεμαι να τρεχω αλλα στο επομενο σερβις με βλεπω να το φτιαχνω...

#7
yiannis31

yiannis31

    Special Member

  • Μέλη
  • 1,793 posts
  • Gender:Male
  • Location:Αγια Παρασκευη
  • Interests:Server administrator and hosting provider
  • Car:Seat Ibiza sport 2002 bosal,supersprint μεσαιος τελικος,revo,ΚΝ,sachs και eibach,denso ,momo, φρυδακια je,booster,ATP 205/40/17,ATE χαρακτη,ferrodo
σκοπός της τοποθέτησης του αισθητήρα λ είναι να προσδιορίζει συνεχώς την περιεκτικότητα των ρύπων στα καυσαέρια και να στέλνει ανάλογες πληροφορίες στην ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου του συστήματος ψεκασμού, για διόρθωση της αναλογίας του καυσίμου μείγματος στη στοιχειομετρική.

επομενωςι αν ανιχνεύσει μεγάλη ποσότητα οξυγόνου, αυτό σημαίνει ότι το μείγμα που κάηκε ήταν ΄΄φτωχό΄ (λ>1), ενώ αν ανιχνεύσει ελάχιστη ως μηδενική ποσότητα οξυγόνου, αυτό σημαίνει ότι το μείγμα που κάηκε ήταν ΄΄πλούσιο΄΄ (λ<1). Επειδή λοιπόν, ο αισθητήρας λ μετράει την ποσότητα του οξυγόνου στα καυσαέρια λέγεται και αισθητήρας οξυγόνου. Αρχικά μάλιστα λεγόταν αισθητήρας οξυγόνου αερίων εξαγωγής (Exhaust Gas Oxygen Sensor – EGO sensor). επομενως πρεπει το μειγμα θεωριτικα να ειναι αλλα νταλων και να πσεκαζει οτι θελει ο πσεκασμος
shared hosting,reseller,vps k-planet host at http://k-planet.gr

#8
tango

tango

    Power member

  • Βετεράνοι
  • 1,336 posts
  • Gender:Male
  • Location:Athens
  • Car:BMW Z3

σκοπός της τοποθέτησης του αισθητήρα λ είναι να προσδιορίζει συνεχώς την περιεκτικότητα των ρύπων στα καυσαέρια και να στέλνει ανάλογες πληροφορίες στην ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου του συστήματος ψεκασμού, για διόρθωση της αναλογίας του καυσίμου μείγματος στη στοιχειομετρική.

επομενωςι αν ανιχνεύσει μεγάλη ποσότητα οξυγόνου, αυτό σημαίνει ότι το μείγμα που κάηκε ήταν ΄΄φτωχό΄ (λ>1), ενώ αν ανιχνεύσει ελάχιστη ως μηδενική ποσότητα οξυγόνου, αυτό σημαίνει ότι το μείγμα που κάηκε ήταν ΄΄πλούσιο΄΄ (λ<1). Επειδή λοιπόν, ο αισθητήρας λ μετράει την ποσότητα του οξυγόνου στα καυσαέρια λέγεται και αισθητήρας οξυγόνου. Αρχικά μάλιστα λεγόταν αισθητήρας οξυγόνου αερίων εξαγωγής (Exhaust Gas Oxygen Sensor ? EGO sensor). επομενως πρεπει το μειγμα θεωριτικα να ειναι αλλα νταλων και να πσεκαζει οτι θελει ο πσεκασμος




δεν διαφωνω. Αλλα ακριβως επειδη ειναι οπως τα λες και το προγραμμα το εφτιαξα χειμωνα, που ο αερας ειναι κρυος (αρα πυκνοτερος, αρα περισσοτερος μεσα στους κυλινδρους) και το καυσιμο ρυθμιστηκε σε αυτη τη βαση (για περισσοτερο αερα), λογικο ειναι να ειναι πλουσιοτερο το μιγμα τωρα που ο αερας ειναι ζεστος, αρα λιγοτερος μεσα στους κυλινδρους. Ή τελος παντων απο πλουσιοτερο εως στοιχειομετρικο, αναλογα ποσο κρυο εχει εξω...

Edited by tango, 14 May 2008 - 10:08.


#9
yiannis31

yiannis31

    Special Member

  • Μέλη
  • 1,793 posts
  • Gender:Male
  • Location:Αγια Παρασκευη
  • Interests:Server administrator and hosting provider
  • Car:Seat Ibiza sport 2002 bosal,supersprint μεσαιος τελικος,revo,ΚΝ,sachs και eibach,denso ,momo, φρυδακια je,booster,ATP 205/40/17,ATE χαρακτη,ferrodo
δεν ξερω παντως απο οτι βλεπω με 30ευρο καθαριζεις αν του βαλεις λιγο χερι.

εγω θελω ενα 150ευρο για δαυτον
shared hosting,reseller,vps k-planet host at http://k-planet.gr

#10
tsep

tsep

    Golden Member

  • Μέλη Δ.Σ.
  • 8,587 posts
  • Gender:Male
  • Location:Αθήνα
  • Interests:Αγώνες-Καταδύσης-off road
  • Car:1400cc mkII 8v TURBO
σε πρωτη φαση κανε κατι απλο

βγαλε το αισθητηρα

μια βιδα ειναι ουσιαστηκα και να βγαλεις το φυσακι του

βαλε το κατω κοματι του αισθητηρα αυτο πουμπαινει μεσα στην εξατμιση μεσα σε διαλυτικο ή εαν δεν εχεις σε οινοπνευμα ή καθαρη βενζινη

και την αλλη μερα το πρωι τριψτε καλα να βγει ολη η μακα απο επανω του

πολλες φορες επειδη τα προγραματα για ευνοητους λγους ειναι αρκετα πλουσια πιανει τρελλη μακα με αποτελεσμα να μην δουλευει

εγω δυο φορες το χρονο τον βγαζω και το κανω αυτο



ασε που ετσι την ειχα πατηση και εγω και τελικα δεν ηταν καμενας αλλα με μακα

ευτηχως δεν τον ειχα πεταξει τον καθαρισα και δουλευε κανονικα



σε περιπτωση που ειναι οντως καμενος

μην τον παρεις απο την αντιπροσωπεια

πηγαινε και παρε ενα bosch ...εαν θυμαμε καλα τον ειχα παρει 98 ευρω και στην αντιπροσωπεια ειχε 137



α...και με το αφησεις πολυ καιρο ετσι γιατι την ακουνε τα μπουζι

αμα εισαι 5-6 μερες ετσι ηδη αμα τα βγαλεις θα δεις οτι πρεπει να εχουν γινει χαλια...οταν τον αλλαξεις να τα καθαρισεις και αυτα
Posted ImagePosted ImagePosted Image

#11
gk002

gk002

    Special Member

  • Μέλη Δ.Σ.
  • 4,142 posts
  • Gender:Male
  • Location:Μόνιμος κάτοικος Τσιρίγου...!!
  • Interests:Street Racing
  • Car:Seat Leon 1.8 TSI Force
Ακριβώς ότι λέει ο tsep...! Aυτό θα έλεγα κι εγώ να κάνεις!!



Τιμή για Bosch 92 με ΦΠΑ!

Posted ImagePosted Image


#12
yiannis31

yiannis31

    Special Member

  • Μέλη
  • 1,793 posts
  • Gender:Male
  • Location:Αγια Παρασκευη
  • Interests:Server administrator and hosting provider
  • Car:Seat Ibiza sport 2002 bosal,supersprint μεσαιος τελικος,revo,ΚΝ,sachs και eibach,denso ,momo, φρυδακια je,booster,ATP 205/40/17,ATE χαρακτη,ferrodo
υπαρχει τιποτα σε bosch για μενα ? εγω τον ειχα καθαρισει πριν κανα 1.5 μηνα τωρα δεν δουλευει ο heater που εχει πανω του
shared hosting,reseller,vps k-planet host at http://k-planet.gr

#13
tango

tango

    Power member

  • Βετεράνοι
  • 1,336 posts
  • Gender:Male
  • Location:Athens
  • Car:BMW Z3

α...και με το αφησεις πολυ καιρο ετσι γιατι την ακουνε τα μπουζι

αμα εισαι 5-6 μερες ετσι ηδη αμα τα βγαλεις θα δεις οτι πρεπει να εχουν γινει χαλια...οταν τον αλλαξεις να τα καθαρισεις και αυτα




5-6 μερες? ο λ μου ειναι χαλασμενος μαλλον 5-6 μηνες. :unsure: Αλλα ετσι κι αλλιως στο επομενο σερβις πρεπει να αλλαξω και τα μπουζι (>15000χλμ) οποτε αν ειναι θα γινουν ολα πακετο.

#14
yiannis31

yiannis31

    Special Member

  • Μέλη
  • 1,793 posts
  • Gender:Male
  • Location:Αγια Παρασκευη
  • Interests:Server administrator and hosting provider
  • Car:Seat Ibiza sport 2002 bosal,supersprint μεσαιος τελικος,revo,ΚΝ,sachs και eibach,denso ,momo, φρυδακια je,booster,ATP 205/40/17,ATE χαρακτη,ferrodo
τα μπουζι με τι μπορεις να τα καθαρισεις? με καθαρη βενζινη? ετσι καθαριζα τα παλια αλλα δεν γινονταν και πολλα πραγματα
shared hosting,reseller,vps k-planet host at http://k-planet.gr

#15
tsep

tsep

    Golden Member

  • Μέλη Δ.Σ.
  • 8,587 posts
  • Gender:Male
  • Location:Αθήνα
  • Interests:Αγώνες-Καταδύσης-off road
  • Car:1400cc mkII 8v TURBO
σε τετοιες περιπτωσης το καθαρισμα γινεται με φωτια

περνεις το μπουζι και το καις εκει που εχει πιασει την μακα με το καμινετο

συνηθως ειναι υπολοιματα καυσης βενζινες ή λαδια και με την θερμοτητα φευγουν



εννοειται φυσικα οτι εχεις εντοπισει το προβλημα που τα εκανε ετσι πριν τα καθαρισεις

το ειδανικο ειναι να βαλεις αλλα καινουργια μιας και σχεδον ποτε δεν γινονται οπως καινουργια
Posted ImagePosted ImagePosted Image

#16
yiannis31

yiannis31

    Special Member

  • Μέλη
  • 1,793 posts
  • Gender:Male
  • Location:Αγια Παρασκευη
  • Interests:Server administrator and hosting provider
  • Car:Seat Ibiza sport 2002 bosal,supersprint μεσαιος τελικος,revo,ΚΝ,sachs και eibach,denso ,momo, φρυδακια je,booster,ATP 205/40/17,ATE χαρακτη,ferrodo
πριν 1000χιλιομετρα τα αλλαξα αμαρτια ειναι τον λ τον ξανακαθαρισα μια και κυριως το σπυρομα που εχει για το χταποδι. υποπσιαστικα οτι δεν κανει σωμα γη δηλαδη με το χταποδι λογω σκουριας με τα χρονια :unsure: προς το παρον δουλευει κανονικα θα δουμε

τα μπουζι ειναι πσιλη η ακιδα δεν τα ειδα καθολου αν χρειαστει θα πεταχτουν παντως μερσι
shared hosting,reseller,vps k-planet host at http://k-planet.gr

#17
bgeormas

bgeormas

    Member

  • Μέλη
  • 106 posts
  • Gender:Not Telling
εχθες μου αναψε check engine και δεν εσβηνε με τιποτα αλλα το αμαξι πηγαινε κανονικα.Παω σημερα αντιπροσωπεια και εβγαλε σποραδικο σφαλμα στον πισω λ,οχι τον χταποδατο.Εσβησε το σφαλμα και θα το παρακολουθησω.Θυμαμαι αυτο το σφαλμα μου το ειχε βγαλει και περυσι τετοια εποχη που πρωτοαρχιζαν οι ζεστες...λετε να εχει σχεση?Παντως ο λ δουλευει,δεν ειναι καμμενος.

#18
yiannis31

yiannis31

    Special Member

  • Μέλη
  • 1,793 posts
  • Gender:Male
  • Location:Αγια Παρασκευη
  • Interests:Server administrator and hosting provider
  • Car:Seat Ibiza sport 2002 bosal,supersprint μεσαιος τελικος,revo,ΚΝ,sachs και eibach,denso ,momo, φρυδακια je,booster,ATP 205/40/17,ATE χαρακτη,ferrodo
αυριο θα ανεβασω καμια photo να δεις πως λυνεται και καθαριζεται ο χταποδατος γιατι βασικα αυτος βαραει γιατι και το 150αρι στην τσεπη καλο ειναι

εχει πιασει βρωμα και δεν ζεστενεται σωστα και μενα με της ζεστες βαραγε
shared hosting,reseller,vps k-planet host at http://k-planet.gr

#19
bgeormas

bgeormas

    Member

  • Μέλη
  • 106 posts
  • Gender:Not Telling
εχθες φουλαρισα με σουπερ αμολυβδη απο πρατηριο της aegean στη μεταμορφωση.Το αμαξι βαραει πειρακια παρολο που του εβαλα 38 lt 100αρα και γενικα το αισθανομαι σφιχτο.Πηγα σε εναν εξατμισα και εκανα αναλυση καυσαεριων και οι ρυποι ειναι αρκετα ανεβασμενοι απο πριν αλλα μεσα στο οριο.Μονο το σημα του λ ειναι στο οριο 1027.

Λετε να ειναι μαπα η βενζινη ή ο λ υπολειτουργει?Να τονισω οτι δεν εχει αναψει καποιο λαμπακι και οτι ουδεποτε ειχα πειαρακια με σουπερ αμολυβδη μεσα.

#20
yiannis31

yiannis31

    Special Member

  • Μέλη
  • 1,793 posts
  • Gender:Male
  • Location:Αγια Παρασκευη
  • Interests:Server administrator and hosting provider
  • Car:Seat Ibiza sport 2002 bosal,supersprint μεσαιος τελικος,revo,ΚΝ,sachs και eibach,denso ,momo, φρυδακια je,booster,ATP 205/40/17,ATE χαρακτη,ferrodo
η βενζινη ειναι σαπια και πιστευο να μην σου φαει τον σενσορα
shared hosting,reseller,vps k-planet host at http://k-planet.gr




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users