Jump to content

Welcome to IbizaClub Forum
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. This message will be removed once you have signed in.
Login to Account Create an Account
Photo

Overboost kai statheri piesi sto FR


  • Please log in to reply
119 replies to this topic

#21
beez

beez

    Member

  • Μέλη
  • 254 posts
  • Gender:Not Telling
i valvida 8elei kapoia xiliometra na doulepsei oste o egkefalos na eksikio8ei me ta kainourgia dedomena..opos kai me tin exatmisi ktlp..ta megista 8etika apotelesmata fenonte meta apo kapoia xiliometra
Ibiza 20VT -MY 2000 REVO16" OZ Superleggera - F1 GSD3 205x45Bilstein Sprint & -3 cm Eibach



#22
nikolai

nikolai

    Member

  • Μέλη
  • 277 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Αθήνα
Πάμε όλοι για βαλβίδα δηλαδή...
ΝίκοςIbiza FR

#23
VG

VG

    Special Member

  • Βετεράνοι
  • 1,629 posts
  • Gender:Male
  • Location:Γλυφάδα
53 euro από Καρέντα,η τοποθέτηση ειναι λίγο σπασαρχίδικη με όλα αυτά τα πιαστράκια.Την έκανα σήμερα και περιμένω να δω την ιπποδύναμη να εκτοξεύεται στους 500 ίππους...
Δεν εχω πια ibiza καρδιά μου...

#24
FastGreek

FastGreek

    Power member

  • Μέλη
  • 1,032 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:USA, Rodos
  • Interests:Cars, Girls, Internet, Listen Music, going out, clubbing, soccer

53 euro από Καρέντα,η τοποθέτηση ειναι λίγο σπασαρχίδικη με όλα αυτά τα πιαστράκια.Την έκανα σήμερα και περιμένω να δω την ιπποδύναμη να εκτοξεύεται στους 500 ίππους...




xexexexex :lol:



re file exeis msn na ta poume?

exeis kai FR...
Posted Image

#25
VG

VG

    Special Member

  • Βετεράνοι
  • 1,629 posts
  • Gender:Male
  • Location:Γλυφάδα
τα αποφεύγω ρε συ,πολύ ιος,trojean και κακο,υπαρχουν και τα πμ παντως
Δεν εχω πια ibiza καρδιά μου...

#26
studio54

studio54

    Member

  • Μέλη
  • 85 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Βολος
  • Interests:Radio Amateur
Π@Π@ΡΙ@, τι εξοικίωση και μ@λ@κίες το δικό μου όταν είχα βάλει τη βαλβίδα έχασε την μπάλα τελείως στις χαμηλομεσαίες (άρχισε να σπινάρει η τετρακούνα των 1500 κιλών!!!!) ψηλά την διαφορά την έκανε το 4baro.

Είμαι λίγο κάτω από το όριο για safe mode (πίεση) και το αυτοκίνητο στροφάρει μέχρι τις 7.200. Ναι!!! όποιος θέλει ας έρθει να το δεί και να το δοκιμάσει.....
Posted Image

#27
nikolai

nikolai

    Member

  • Μέλη
  • 277 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Αθήνα
Βαγγέλη λίγα άλογα λές... μάλλον τροχό θα εννοείς έτσι?
ΝίκοςIbiza FR

#28
VG

VG

    Special Member

  • Βετεράνοι
  • 1,629 posts
  • Gender:Male
  • Location:Γλυφάδα
Τρόχο με σκασμένο λάστιχο
Δεν εχω πια ibiza καρδιά μου...

#29
nikolai

nikolai

    Member

  • Μέλη
  • 277 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Αθήνα
ΑΑΑ έτσι μπράβο γιατί ανησύχησα... (στη στροφή απάνω πάτησα ένα αεροπλάνο)
ΝίκοςIbiza FR

#30
MADCUPRA

MADCUPRA

    Member

  • Μέλη
  • 230 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:ΑΙΓΑΛΕΩ
  • Interests:DIVING ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΜΑΞΙΑ TAΞΙΔΑΚΙΑ ΣΙΝΕΜΑ ΚΑΙ.......

4 imeres meta tin topothetisi tis N75J simera arxise na sikwnei piesi gia ta kala !!!! To ama3i anevazei overboost ews 0.85-0.9 bar     kai meta krataei statheri piesi 0.6-0.65 bar ews tis 6000 rpm , kai meta tis rixnei sto 0.5 bar !! Molis eida to 0.5 eipa na ta mas limp mode. Paw stin seat to vazoume sto diagnwstiko kai den vrethike kanena sfalma. Opote ola mia xara. To ama3i exei apoktisei tromeri dunami tosi wste se fortwma tis tritis prepei na kratas to timoni me ta dio xeria giati apo ena simeio kai meta to ama3i trelenetai !!!! I diafora einai terastia. Sas tin sinistw anepifilakta !!!!!!! Kostos 57 eurw.

ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΩΣ ΑΥΤΗ Η ΒΑΛΒΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ RS4?ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΗ ΕΠΙΔΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΗ ΣΗΚΩΝΕΙΣ 0,2ΒΑΡ ΠΙΟ ΠΑΝΩ!!
:spider :arrow: :idea:

#31
GeorgeChios

GeorgeChios

    Power member

  • Βετεράνοι
  • 844 posts
  • Gender:Male
  • Location:ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΚΑΒΑΛΑ - ΧΙΟΣ
  • Interests:Γρήγορη αλλά ασφαλή οδήγηση, Η/Υ, καλή μουσική

4 imeres meta tin topothetisi tis N75J simera arxise na sikwnei piesi gia ta kala !!!! To ama3i anevazei overboost ews 0.85-0.9 bar     kai meta krataei statheri piesi 0.6-0.65 bar ews tis 6000 rpm , kai meta tis rixnei sto 0.5 bar !! Molis eida to 0.5 eipa na ta mas limp mode. Paw stin seat to vazoume sto diagnwstiko kai den vrethike kanena sfalma. Opote ola mia xara. To ama3i exei apoktisei tromeri dunami tosi wste se fortwma tis tritis prepei na kratas to timoni me ta dio xeria giati apo ena simeio kai meta to ama3i trelenetai !!!! I diafora einai terastia. Sas tin sinistw anepifilakta !!!!!!! Kostos 57 eurw.

ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΩΣ ΑΥΤΗ Η ΒΑΛΒΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ RS4?ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΗ ΕΠΙΔΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΗ ΣΗΚΩΝΕΙΣ 0,2ΒΑΡ ΠΙΟ ΠΑΝΩ!!




Swstossssssssssssssss ;yl
Posted Image

#32
VG

VG

    Special Member

  • Βετεράνοι
  • 1,629 posts
  • Gender:Male
  • Location:Γλυφάδα
Εμένα παντως μόλις δεύτερη μέρα σήμερα,περίπου 100km διανυμένα και άρχισαν τα όργανα,μακάρι να παίξουν και πιο δυνατά...βλέπω μία βελτίωση στις μεσαίες και σίγουρα όχι στις χαμηλές.Σε ποιό εύρος στροφών φέρεται να "δίνει" η Ν75J;
Δεν εχω πια ibiza καρδιά μου...

#33
GeorgeChios

GeorgeChios

    Power member

  • Βετεράνοι
  • 844 posts
  • Gender:Male
  • Location:ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΚΑΒΑΛΑ - ΧΙΟΣ
  • Interests:Γρήγορη αλλά ασφαλή οδήγηση, Η/Υ, καλή μουσική
Vaggeli turbizei poio grigora kai krataei tin piesi psila gia poio megalo xroniko diastima. Eprepe na eixes valei kai ena barometraki na evlepes tin piesi :lol:

Vaggeli xamila den mborei na turbisei, giati den uparxoun arketa kausaeria na girisoun tin turbina. Pantws ekei pou tha pathoume zimia einai otan valoume to programma
Posted Image

#34
studio54

studio54

    Member

  • Μέλη
  • 85 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Βολος
  • Interests:Radio Amateur
H N75J είναι ηλεκτρονική βαλβίδα διαχείρησης καυσαερίων και είναι από το παλιό Quatro.
Posted Image

#35
Angelo

Angelo

    Power member

  • Μέλη
  • 694 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Γλυφαδα.
  • Interests:motorsports,tuning,fishing,soccer

H N75J είναι ηλεκτρονική βαλβίδα διαχείρησης καυσαερίων και είναι από το παλιό Quatro.




Sostoooooooos!!!!!

Min mperdeyetai tis skastres me tin N75!!
Posted Image

#36
GeorgeChios

GeorgeChios

    Power member

  • Βετεράνοι
  • 844 posts
  • Gender:Male
  • Location:ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΚΑΒΑΛΑ - ΧΙΟΣ
  • Interests:Γρήγορη αλλά ασφαλή οδήγηση, Η/Υ, καλή μουσική

H N75J είναι ηλεκτρονική βαλβίδα διαχείρησης καυσαερίων και είναι από το παλιό Quatro.




Sostoooooooos!!!!!

Min mperdeyetai tis skastres me tin N75!!




Poios tin mberdepse
Posted Image

#37
Angelo

Angelo

    Power member

  • Μέλη
  • 694 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Γλυφαδα.
  • Interests:motorsports,tuning,fishing,soccer
Oxi esy George, malon o madcupra.

Koita stin arxi tis selidas gia na katalaveis.
Posted Image

#38
VG

VG

    Special Member

  • Βετεράνοι
  • 1,629 posts
  • Gender:Male
  • Location:Γλυφάδα
Χρήσιμο πράγμα τα καυσαέρια :-)
Δεν εχω πια ibiza καρδιά μου...

#39
Tony_FR

Tony_FR

    Member

  • Μέλη
  • 53 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Άλιμος
Pedes to alo savato tha eimai me organa mparometro kathos kai hal meter. Tha sas pw tis apopsi mou kai ego gia to ti pezete me to toutou stis endiksis.



Min vazete filtroxoanes kai filtra se afto to moter. Opion veltioti kai na rotisete tha sas pei kalitera afiste to mama filtro kai otan xalasei alaksteto. Ama einai na valate esto kati kalitero mono filtro aeros kai afto me vargia kardia.



Ti einai afti i valvida pou akouw??? Na pirazete piesi?????



Ean nai den fovaste to migma ama tha einai plousio i oxi pou tha einai xoris programma???



Peste plirofories an kai pistevo to amaksi den aksizei na to pirakseis katholou ama den topothetisis mpieles pistonia kathos kai T28BB :lol:))))

#40
GeorgeChios

GeorgeChios

    Power member

  • Βετεράνοι
  • 844 posts
  • Gender:Male
  • Location:ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΚΑΒΑΛΑ - ΧΙΟΣ
  • Interests:Γρήγορη αλλά ασφαλή οδήγηση, Η/Υ, καλή μουσική

Pedes to alo savato tha eimai me organa mparometro kathos kai hal meter. Tha sas pw tis apopsi mou kai ego gia to ti pezete me to toutou stis endiksis.



Min vazete filtroxoanes kai filtra se afto to moter. Opion veltioti kai na rotisete tha sas pei kalitera afiste to mama filtro kai otan xalasei alaksteto. Ama einai na valate esto kati kalitero mono filtro aeros kai afto me vargia kardia.



Ti einai afti i valvida pou akouw??? Na pirazete piesi?????



Ean nai den fovaste to migma ama tha einai plousio i  oxi pou tha einai xoris programma???



Peste plirofories an kai pistevo to amaksi den aksizei na to pirakseis katholou ama den topothetisis mpieles pistonia kathos kai T28BB :lol:))))




1on ws na anafora to filtro. Oloi oi veltiwtes sto e3wteriko vazoun eleuthera filtra mexri kai filtroxoanes. Apla ean valeis filtroxoani prepei na tin topothetisei mazi me swlina arketa makria apo ton maf giati oi strovismoi tou aera tha ton vgaloun off !!! Mono oi ellines lene min valete filtro.



2on i N75J einai gnisio antallaktiko tis VW. Opote eisai ok. Voithaei na sikwsei ligo parapanw piesi poio grigora apo tin mama valvida, kai tin krataei statheri gia perissotero xrono. Oso gia to kausimo pou les i ECU exei tin dunatotita na prosarmozetai sta nea dedomena. (anaferomai gia mikres au3iseis tis piesis, alliws apo moni tis se paei se safe mode. Ara apo tin stigmi pou sou kanei safe mode ola sto moter einai ok, kai esi eisai me merika aloga parapanw :lol:



3o Ta pistonia se ola ta 1.8T einai sfirilata !!

Merika exoun kai mbieles sfirilates (anaferomai se merika 180 hp giati ola ta moter me 210 hp kai 225 hp exoun san standard).



4o I Garrett T28BB eisai sigouros oti kathete bolt on se auto to moter ????? Ean einai na alla3eis turbo vazei mia K05 (E05) pou einai kai bolt on mazi me maf, injectors, fmic, kai programma kai ftaneis ta 280 + hp. Den nomizw na theleis parapanw ????????



5o To halmeter se mama moter pou tha se xrisimeusei ? Mallon petas lefta tsamba file mou.
Posted Image




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users