Jump to content

Welcome to IbizaClub Forum
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. This message will be removed once you have signed in.
Login to Account Create an Account
Photo

Σκαστρα και φιλτρο για cupra mk v


  • Please log in to reply
482 replies to this topic

#161
WiSe

WiSe

    Golden Member

  • Συνεργάτες
  • 5,805 posts
  • Gender:Male
  • Location:Καλυβια Αττικης
  • Car:Cupra 1.4TSαI Stage2 Tuned by Cupraman & WiSe

Εύγε τέκνον μου! :laugh1:


ευχαριστω πατερ! :laugh1:

If everything seems under control, you're just not going fast enough.

 

ctu.png




#162
mitsoscupra

mitsoscupra

    New Member

  • Μέλη
  • 12 posts
  • Gender:Male
λοιπον παιδια τη εκανα κ εγω τη δουλεια.. φιλτρο piper αλλα το εβαλα εκει π ειναι το κουτι βγαζοντασ φυσικα το καπακι του κουτιου.. απο κει κ περα , περα απο το πλαστικο μαμισιο σωληνα π στελνει αερα μες στο κουτι εβαλα κ ενα 2ο απο μπροστα λαστιχενιο καπως ο οποιος σκαει πανω στο φιλτρο για λογους αερα παραπανω.. μπροστα δε το εβαλα γτ μπροστα με κλειστο καπο εχει τρελες θερμοκρασιες, μια κ ειναι ολα μαζι.

#163
WiSe

WiSe

    Golden Member

  • Συνεργάτες
  • 5,805 posts
  • Gender:Male
  • Location:Καλυβια Αττικης
  • Car:Cupra 1.4TSαI Stage2 Tuned by Cupraman & WiSe

λοιπον παιδια τη εκανα κ εγω τη δουλεια.. φιλτρο piper αλλα το εβαλα εκει π ειναι το κουτι βγαζοντασ φυσικα το καπακι του κουτιου.. απο κει κ περα , περα απο το πλαστικο μαμισιο σωληνα π στελνει αερα μες στο κουτι εβαλα κ ενα 2ο απο μπροστα λαστιχενιο καπως ο οποιος σκαει πανω στο φιλτρο για λογους αερα παραπανω.. μπροστα δε το εβαλα γτ μπροστα με κλειστο καπο εχει τρελες θερμοκρασιες, μια κ ειναι ολα μαζι.


τραβα μια φωτο να το δουμε αν μπορεις

If everything seems under control, you're just not going fast enough.

 

ctu.png


#164
Randy

Randy

    Member

  • Μέλη
  • 84 posts
  • Gender:Male
  • Interests:Cars, Internet, Cınema.
  • Car:Peugeot 206 1.4 90hp, Future: Ibiza Cupra Bocanegra
Καταλαβα τι περιπου εκανε ο μητσος. Αυτο μου θυμιζει ενα βιντεο στο youtube του Arosa που εχει βαλει φιλτρο Green μεσα στο κουτι, χωρις να αφαιρεσει το καπακι..



Twin Supercharger InjectionΣτη γλώσσα των Thundercats: Cup-Ra.(όπως Mum-Ra)

#165
mitsoscupra

mitsoscupra

    New Member

  • Μέλη
  • 12 posts
  • Gender:Male
το εκανα αυτο γτ πιστευω πως μπροστα θα ζεσταινεται περισσοτερο.. κ περα απ τον πλαστικο σωληνα εβαλα κ τον αλλο καθως βρηκα μια τρυπουλα< π περνει αερα μπροστα.

Posted Image

#166
aekaras

aekaras

    Member

  • Μέλη
  • 447 posts
  • Gender:Male
  • Location:ΑΤΗENS- GALATSI
  • Car:IBIZA CUPRA 1.4

Καταλαβα τι περιπου εκανε ο μητσος. Αυτο μου θυμιζει ενα βιντεο στο youtube του Arosa που εχει βαλει φιλτρο Green μεσα στο κουτι, χωρις να αφαιρεσει το καπακι..


Αυτο εχω κανει εγω.

#167
Randy

Randy

    Member

  • Μέλη
  • 84 posts
  • Gender:Male
  • Interests:Cars, Internet, Cınema.
  • Car:Peugeot 206 1.4 90hp, Future: Ibiza Cupra Bocanegra
και πως στηριξες το φιλτρο πανω στο καπακι?
Twin Supercharger InjectionΣτη γλώσσα των Thundercats: Cup-Ra.(όπως Mum-Ra)

#168
alex.tsoumanis

alex.tsoumanis

    Member

  • Μέλη
  • 149 posts
  • Gender:Male
  • Location:Πρεβεζα
  • Car:Seat Ibiza Cupra DSG 230Hp by e-tuners...
wise την γωνια στον λαστιχενιο σωληνα πως την εκανες??? Ηταν ετοιμος απο εκει που τον πηρες????
Eίμαι κι εγώ πια ένας VAGέλης...

#169
Melanie

Melanie

    Member

  • Μέλη
  • 257 posts
  • Gender:Male
  • Car:Seat Ibiza Cupra 1.4 TSI (Βαφτισμένο Melanie)

wise την γωνια στον λαστιχενιο σωληνα πως την εκανες??? Ηταν ετοιμος απο εκει που τον πηρες????



Αλεξ δεν την κανεις εσυ τη γωνια. Μπορεις να βρεις ευκολα καποια σωληνα σιλοκονης που να εχει ετοιμη γωνια :P

#170
alex.tsoumanis

alex.tsoumanis

    Member

  • Μέλη
  • 149 posts
  • Gender:Male
  • Location:Πρεβεζα
  • Car:Seat Ibiza Cupra DSG 230Hp by e-tuners...

Αλεξ δεν την κανεις εσυ τη γωνια. Μπορεις να βρεις ευκολα καποια σωληνα σιλοκονης που να εχει ετοιμη γωνια :P


thanx boy... Οταν κατεβω θα παμε σιγουρα για καφεδακι... :P
Eίμαι κι εγώ πια ένας VAGέλης...

#171
alex.tsoumanis

alex.tsoumanis

    Member

  • Μέλη
  • 149 posts
  • Gender:Male
  • Location:Πρεβεζα
  • Car:Seat Ibiza Cupra DSG 230Hp by e-tuners...
Παιδια για μανιταρακι τι λετε??? Οτι καλυτερο υπαρχει ειναι της HKS.. Αλλα εχει βγαλει και η Simota ενα που ειναι ψηλο πεπλικα και κοστιζει 30 ευρα... H Simota σαν εταιρια τι λεει????
Οριστε και ενα λινκ με το μανιταρακι...

http://www.simota.co...ID=&Prod_ID=501

Και μια φωτο:

Attached File  b_1214977188_1.jpg   20.19KB   4 downloads

Edited by alex.tsoumanis, 15 September 2010 - 17:46.

Eίμαι κι εγώ πια ένας VAGέλης...

#172
alex.tsoumanis

alex.tsoumanis

    Member

  • Μέλη
  • 149 posts
  • Gender:Male
  • Location:Πρεβεζα
  • Car:Seat Ibiza Cupra DSG 230Hp by e-tuners...
Παιδια σημερα πηρα το μανιταρι της HKS... Η τιμη του 80 ευρω καινουριο... διαστασεις 200mm Φ 80... λογικα οπως το μελετησα 8α φυγει ολο το φιλτροκουτι και 8α κατεβει με σωλινα σε εκεινο το σημειο και 8α κοιταει προς τα κατω... εσεις τι λετε... οσο για τις θερμοκρασιες θα ηθελα να κανω μια ερωτηση... εχω δει πολλα type R fn2 σηγκεκριμενα που λογω χωρου τα κιτ που βγαινουν για αυτο το μοδελο το φιλτρο τους καθεται πισω στο υψος του δικου μας εγκεφαλου (εγκεφαλος δεν ειναι εκεινο το ασημενιο κουτι πισω απ τον παπα???)... αυτο το αυτοκινητο δεν ειχει προβλημα με τις θερμοκρασιες εισαγωγης εκει πισω????

Attached Files


Edited by alex.tsoumanis, 19 September 2010 - 14:14.

Eίμαι κι εγώ πια ένας VAGέλης...

#173
WiSe

WiSe

    Golden Member

  • Συνεργάτες
  • 5,805 posts
  • Gender:Male
  • Location:Καλυβια Αττικης
  • Car:Cupra 1.4TSαI Stage2 Tuned by Cupraman & WiSe
Αυτο το αυτοκινητο ειναι αλλη ιστορια.... σε καποια χοντα εδινε ποιο πολυ απο ολα το φιλτρο στο παπα....... τι να σου πω τωρα....

If everything seems under control, you're just not going fast enough.

 

ctu.png


#174
alex.tsoumanis

alex.tsoumanis

    Member

  • Μέλη
  • 149 posts
  • Gender:Male
  • Location:Πρεβεζα
  • Car:Seat Ibiza Cupra DSG 230Hp by e-tuners...

Αυτο το αυτοκινητο ειναι αλλη ιστορια.... σε καποια χοντα εδινε ποιο πολυ απο ολα το φιλτρο στο παπα....... τι να σου πω τωρα....


αμα βγαλουμε το σημειο για τα χοντα.. για τα αλλα τι λες????
Eίμαι κι εγώ πια ένας VAGέλης...

#175
nektarios7

nektarios7

    Power member

  • Μέλη Σωματείου
  • 609 posts
  • Gender:Male
  • Location:ilioupoli
  • Interests:Snowboard-ποδοσφαιρο
  • Car:ibiza cupra DSG Overloaded
παιδια πρωτα απο ολα τι κανετε? να βαλω σκαστρα στο κουπρα η οχι, εχω μπερδευτει λιγακι...
καιι αν οχι με μια αλλαγει φιλτρου θα ακουγετε καλυτερα
DSC 0281

07052011217   Αντίγραφο

 


#176
nikosTopGunICE

nikosTopGunICE

    Special Member

  • Μέλη
  • 3,140 posts
  • Gender:Male
  • Car:Leon 2 cupra - top gun
Δεν υπαρχει λογος να αλλαξεις σκαστρα, αλλα ακομη και να αλλαξεις δεν θα ακουγεται περισσοτερο λογο του οτι ειναι κλειστου τυπου!

Αυτο που μπορεις να κανεις για να ακουγεται περισσοτερο ειναι να βαλεις ενα φιλτρο ελευθερας και να βγαλεις την ηχομονωση του καπο μαζι με το λαστιχο, και μετα θα με θυμηθεις :masturb:

Posted Image

natural power stage2


#177
mgl

mgl

    Member

  • Μέλη
  • 64 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Piraeus
Το μονωτικό υλικό στο καπό δεν είναι μόνο για τον θόρυβο,αλλά και για προφύλαξη του χρώματος και οχι μόνο,λόγω της θερμότητας που δημιουργείται απο το μοτέρ.Δεν θα το συμβούλευα να το βγάλεις.Επίσης αν βγάλεις το λάστιχο,τσέκαρε καλά οτι δεν περνάνε νερά μέσα.Όσον αφορά την σκάστρα και τον ήχο που θέλεις,δυστηχώς οι σύγχρονοι κινητήρες δεν σηκώνουν ανοιχτού τύπου.Μπορείς όμως με μια χοάνη να πετύχεις ένα σχετικά επιθυμητό αποτέλεσμα.

#178
allantin

allantin

    Member

  • Μέλη Σωματείου
  • 350 posts
  • Gender:Male
  • Location:καλογρεζα
  • Interests:bowling
  • Car:IbizA CuprA Mk5 TsI
συμφωνο με αυτο που λεει ο νικος τοπ γκαν. εγω εχω βαλει φιλτρο εχω βγαλει την μονωσει και κανει σαν στερεοφονικο η σκαστρα..τυωρα για την μονωσει που λεει ο φιλος πλος θα απαντησω οτι στα opc δεν εχουν απο την μανα τους και δεν εχουν παθει κανενα προβλημα γιατι να παθει το ιμπιζα..οπωςκαι αλλα αυτοκινητα.τωρα στον καθενα ειναι οποιος θελει κανει οτι θελει:masturb:
  • mgl likes this
TERMA OI DIKAIOLOGIES....DEN PINOUME GIA NA KSEXASOUME...PINOUME GT EIMASTE ALKOOLIKOI!!

#179
alex.tsoumanis

alex.tsoumanis

    Member

  • Μέλη
  • 149 posts
  • Gender:Male
  • Location:Πρεβεζα
  • Car:Seat Ibiza Cupra DSG 230Hp by e-tuners...

Επίσης αν βγάλεις το λάστιχο,τσέκαρε καλά οτι δεν περνάνε νερά μέσα.


Μην το βγαλεις... το τσεκαρα εγω σημερα και παιρνει νερα... αμα βγαλεις την μονωση μονο μια χαρα τζετ 8α εισαι... με το φιλτρο τωρα 8α εχεις καποια 8εματακια για το που θα το βαλεις αλλα αμα ψαξεις στα ποστ μας καπως θα βολευτεις.... καλως ορισες...
Eίμαι κι εγώ πια ένας VAGέλης...

#180
mgl

mgl

    Member

  • Μέλη
  • 64 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Piraeus

συμφωνο με αυτο που λεει ο νικος τοπ γκαν. εγω εχω βαλει φιλτρο εχω βγαλει την μονωσει και κανει σαν στερεοφονικο η σκαστρα..τυωρα για την μονωσει που λεει ο φιλος πλος θα απαντησω οτι στα opc δεν εχουν απο την μανα τους και δεν εχουν παθει κανενα προβλημα γιατι να παθει το ιμπιζα..οπωςκαι αλλα αυτοκινητα.τωρα στον καθενα ειναι οποιος θελει κανει οτι θελει:masturb:


OK,δεν έχουν πρόβλημα.Απλά με την απλή λογική να το πάρουμε,λές να ήθελε η VW να αυξήσει το κόστος παραγωγής;;Επίσης,δεν θα έπρεπε να συγκρίνουμε διαφορετικές μάρκες,όταν πρόκειται για τέτοια θέματα.Διότι μπορεί η Οpel να έχει ανακαλύψει το τέλειο βερνίκι το οποίο έχει απίστευτη αντοχή στις θερμοκρασίες(λέω εγώ τώρα) ενώ η VW να μην το έχει ανακαλύψει ακόμα.Γενικά πάντως,θα έλεγα οτι εφόσον δεν μπορούμε να βάλουμε ανοικτού τύπου σκάστρα,οτι δεν είναι οτι καλύτερο να καταφεύγουμε σε λύσεις ξυλώματος μπάς και ακόύσουμε κάνα τσούφ πιο δυνατό...

Edited by mgl, 25 November 2010 - 17:07.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users