Jump to content

Welcome to IbizaClub Forum
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. This message will be removed once you have signed in.
Login to Account Create an Account
Photo

Εξοικονομητές καυσίμου


  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1
GiannhsFormulaSport

GiannhsFormulaSport

    Member

  • Μέλη
  • 139 posts
  • Gender:Male
  • Location:Peristeri Attikhs
  • Interests:girls and cars...
  • Car:Ibiza Formula Sport
Γεια σας παιδια!! Βλεπω στην τηλεοραση διαφημησεις για εξοικονομητες καυσιμου ακομα κ στις αντιπροσωπιες (Κασ..ος). Λενε για αυξηση ροπης, ιπποδυναμης, μειωση καταναλωσης και καυσαεριων. Η8ελα να ρωτησω, κανουν τιποτα η τσαμπα τα λεφτα??? Εχει κανεις εδω στο αμαξι του τετοιο πραγμα??? Ξερετε καποιον που να εχει??????? Σκεφτομαι να παω να βαλω στη Seat Κασ..ος. Να το κανω η 8α παει τσαμπα το 50ευρο??????????? Γνωμες?????????????????????



#2
mavras

mavras

    Golden Member

  • Συντονιστές
  • 7,698 posts
  • Gender:Male
  • Location:Αθήνα
  • Car:2006 Ibiza FR Hybrid
φιλε μου θεωρεις οτι οι ιδιοι οι κατασκευαστες θα τα αγνοουσαν αν εκαναν τα υποσχομενα ?

#3
seatibiza16v2001

seatibiza16v2001

    Member

  • Μέλη
  • 256 posts
  • Gender:Male
  • Location:Korydallos
  • Car:SeatIbiza2001 1.416v Πολυ Κακο!!!
Η αληθεια ειναι οτι δεν ξερουμε αν οντως κανουν ακριβως αυτα που υποσχονται αλλα εγω προσωπικα ειχα δει ενα βιντεο του ΧΛ περιοδικου που παρουσιαζε ενα honda civic 92μοντ μετατροπη σε 2λιτρο απο type r 2003+ και παρατηρησα οτι ο εν λογο μηχανικος του ειχε βαλει πανω το μαγνητακι αυτο(προφανως για να ανεβαζει τα οκτανια).Ο μαστορας αυτος ειναι ο γνωστος Νικηφορος που φτιαχνει τα χοντα.Το γεγονος οτι το εβαλε ειναι τυχαιο??Δεν νομιζω....

#4
lefteris7

lefteris7

    Member

  • Μέλη
  • 301 posts
  • Gender:Male
  • Location:νεο φαληρο
  • Car:ibiza '05 1.4 sport 110hp
εγω το εχω βαλει απο την αντιπροσωπεια που λες πριν κανα 3μηνο, 30 ευρω το ειχα βαλει. ενα μαγνητακι ειναι που απλα μαγνητιζει τα υπολειμματα της βενζινης, την καθαριζει...κατι τετοιο νομιζω, αν δεν κανω λαθος....οπως και να χει εγω διαφορα δεν εχω δει!! επισης, γι αυτο ειμαι σιγουρος, αυτο δεν δουλευει στις χαμηλες στροφες - ταχυτητες. δηλαδη δεν θα δεις την οποια διαφορα εντος πολεως. τα μικρα του γραμματα αναφερουν πως αποδιδει οταν ο κινητηρας εχει τουλαχιστον 120χλμ, αρα αφορα στα ταξιδια.. τι να σου πω, εγω διαφορα παντως δεν εχω δει..... :/
τετοια μαραφετακια παντως πουλανε και εταιριες στην τηλεοραση ή και καποια μαγαζακια. αυτοι το εχουν γυρω στα 100-120, τωρα αν αυτο εχει διαφορα με του Κασ...ου, λογω διαφορας τιμης, δεν το ξερω
Sociedad Espaniola de Automοviles de Turismo

#5
brwmogazos

brwmogazos

    Special Member

  • Βετεράνοι
  • 4,124 posts
  • Gender:Male
  • Location:Καταυλακιωτης for now
  • Interests:Στροφοδιαδρομες...
Παιδες φορτιζει τα μορια του καυσιμου ωστε να ενωνονται πιο ευκολα και να εχουν καλυτερη καυση....πιο κοντα στην τελεια δηλαδη...

Μπαρουφες η οχι?κανεις δεν ξερει

Στο Μετσοβειο σε καποια πειραματα οντως παρατηρησαν χαμηλοτερη καταναλωση. Οχι ομως καλυτερη αποδοση.

cupri.jpg


#6
nikos78

nikos78

    Special Member

  • Βετεράνοι
  • 1,906 posts
  • Gender:Male
  • Car:ex-ibizakias 115 sport... τωρα fiat bravo t-jet sport
χρησιμοποιησα πριν 2-3 χρονια, δεν ειδα τιποτα... αν θες οικονομια , ελαφρυ γκαζι να επιταχυνεις οσο δυνατον πιο ομαλα , αλλαγες κατω απο τις 2000 στροφες και τοτε θα δεις πραγματικη οικονομια.

#7
GiorgioFR

GiorgioFR

    Special Member

  • Βετεράνοι
  • 3,342 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brno,Czech Republic
  • Car:Π2
Βρεθηκε πως σε 1800 20VT μπορειτε να κανετε οικονομια καυσιμου............
.
.
.
.
.
.
.
Αλλαξτε αμαξι και παρτε καποιο μικρο..:).Παθων οχι μονο με την βενζινη αλλα με το αμακι κιολας.

6/2007-9/2010 IBIZA FR 20VT


#8
PrinceOfAbyss

PrinceOfAbyss

    Special Member

  • Διαχειριστές
  • 2,879 posts
  • Gender:Male
  • Location:Thessaloniki - HELLAS
  • Interests:Computers & Ten-second cars!!!
  • Car:Seat Ibiza FR

Αλλαξτε αμαξι και παρτε καποιο μικρο..:).Παθων οχι μονο με την βενζινη αλλα με το αμακι κιολας.

Γιώργο διαφωνώ. Σε συγκεκριμένες διαδρομές (κυρίως ταξίδια) που πάω είτε με το δικό μου είτε με Corolla 1.4VVTi, το δικό μου καίει λιγότερο συνολικά. Το βλέπω αφενός από το υπόλοιπο της βενζίνης όταν επιστρέφω σπίτι (που υπόψιν το Ibiza έχει και μικρότερο ρεζερβουάρ), αλλά και από τη μέση κατανάλωση κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

Και είναι λογικό... Άλλη απόδοση έχει ένα 1.8 σε συγκεκριμένες στροφές, και άλλη ένα 1.4 στις ίδιες στροφές. Συν το γεγονός ότι σε μια προσπέραση π.χ. με ελάχιστο γκάζι παραπάνω και για μερικά μόνο δευτερόλεπτα το 1.8 τη βγάζει άνετα... Το 1.4 θέλει το γκάζι στο πάτωμα για αρκετά μεγαλύτερο χρόνο συγκριτικά, ώστε να πιάσει τα χιλιόμετρα της προσπέρασης...

Γενικά έχω καταλήξει πως η οικονομία καυσίμου είναι εφικτή ακόμη και σε ένα γρήγορο αμάξι αν το πηγαίνεις normal (όχι σαν κότα, απλά normal). Παράδειγμα: Με το Ibiza έχω κατέβει Αθήνα καίγοντας 2,5 ρεζερβουάρ, ενώ στη ανεβασιά έκαψα 1 μόλις ρεζερβουάρ (που είναι και ανηφόρα στο χάρτη :) ).
Don't think and drive ®
Seat Ibiza FR, now available in Garage

#9
WiSe

WiSe

    Golden Member

  • Συνεργάτες
  • 5,805 posts
  • Gender:Male
  • Location:Καλυβια Αττικης
  • Car:Cupra 1.4TSαI Stage2 Tuned by Cupraman & WiSe

Γιώργο διαφωνώ. Σε συγκεκριμένες διαδρομές (κυρίως ταξίδια) που πάω είτε με το δικό μου είτε με Corolla 1.4VVTi, το δικό μου καίει λιγότερο συνολικά. Το βλέπω αφενός από το υπόλοιπο της βενζίνης όταν επιστρέφω σπίτι (που υπόψιν το Ibiza έχει και μικρότερο ρεζερβουάρ), αλλά και από τη μέση κατανάλωση κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

Και είναι λογικό... Άλλη απόδοση έχει ένα 1.8 σε συγκεκριμένες στροφές, και άλλη ένα 1.4 στις ίδιες στροφές. Συν το γεγονός ότι σε μια προσπέραση π.χ. με ελάχιστο γκάζι παραπάνω και για μερικά μόνο δευτερόλεπτα το 1.8 τη βγάζει άνετα... Το 1.4 θέλει το γκάζι στο πάτωμα για αρκετά μεγαλύτερο χρόνο συγκριτικά, ώστε να πιάσει τα χιλιόμετρα της προσπέρασης...

Γενικά έχω καταλήξει πως η οικονομία καυσίμου είναι εφικτή ακόμη και σε ένα γρήγορο αμάξι αν το πηγαίνεις normal (όχι σαν κότα, απλά normal). Παράδειγμα: Με το Ibiza έχω κατέβει Αθήνα καίγοντας 2,5 ρεζερβουάρ, ενώ στη ανεβασιά έκαψα 1 μόλις ρεζερβουάρ (που είναι και ανηφόρα στο χάρτη :) ).


Δεν θα μπορουσα να συμφωνησω περισσοτερο.... Ειναι η αναλογια ιππων-βαρους. Π.χ. σε ενα αμαξι 1.400 κιλων δε μπορεις να εχεις 80 αλογα... τα μπεκ θα ειναι μονιμως ανοιχτα τερμα μπας και το σπρωξουν!

If everything seems under control, you're just not going fast enough.

 

ctu.png


#10
GiorgioFR

GiorgioFR

    Special Member

  • Βετεράνοι
  • 3,342 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brno,Czech Republic
  • Car:Π2

Γιώργο διαφωνώ. Σε συγκεκριμένες διαδρομές (κυρίως ταξίδια) που πάω είτε με το δικό μου είτε με Corolla 1.4VVTi, το δικό μου καίει λιγότερο συνολικά. Το βλέπω αφενός από το υπόλοιπο της βενζίνης όταν επιστρέφω σπίτι (που υπόψιν το Ibiza έχει και μικρότερο ρεζερβουάρ), αλλά και από τη μέση κατανάλωση κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

Και είναι λογικό... Άλλη απόδοση έχει ένα 1.8 σε συγκεκριμένες στροφές, και άλλη ένα 1.4 στις ίδιες στροφές. Συν το γεγονός ότι σε μια προσπέραση π.χ. με ελάχιστο γκάζι παραπάνω και για μερικά μόνο δευτερόλεπτα το 1.8 τη βγάζει άνετα... Το 1.4 θέλει το γκάζι στο πάτωμα για αρκετά μεγαλύτερο χρόνο συγκριτικά, ώστε να πιάσει τα χιλιόμετρα της προσπέρασης...

Γενικά έχω καταλήξει πως η οικονομία καυσίμου είναι εφικτή ακόμη και σε ένα γρήγορο αμάξι αν το πηγαίνεις normal (όχι σαν κότα, απλά normal). Παράδειγμα: Με το Ibiza έχω κατέβει Αθήνα καίγοντας 2,5 ρεζερβουάρ, ενώ στη ανεβασιά έκαψα 1 μόλις ρεζερβουάρ (που είναι και ανηφόρα στο χάρτη :) ).



Πατας το γκαζι περισσοτερο για να μπεις στις στροφες.Λογικο ειναι απο 1800 τουρμπο με το 1400αρι να θες περισσοτερο γκαζι με αποτελεσμα να το λιωνεις.Πηγαινε με 120 χαλαρα χωρις να θελεις να το φτασεις στις επιδοσεις του 1800 και θα δεις.Οταν παιρνω το Panda ή το Doblo στην δουλεια και παω ταξιδι το λιωνω και μετα καθομαι και λεω....κοιτα ποσο καιει το ατιμο περισσοτερα απο το δικο μου,αλλα εχω τερμα το γκαζι....και περιμενω....και περιμενω....πατα στο 1800 δεν θα καταλαβεις ποτε εφτασες τα 260χλμ/ωρα.

Ομως το 1800αρι εχει ανεση στα ταξιδια.Αλλα δεν κανεις καθε μερα ταξιδια ετσι???

Με corolla 1300 χωρις VVTI το μεγαλο στρογγυλοφαναρο 10 λιτρα εκανα 160 χλμ μεσα στην αθηνα απο παρασκευη.
Αυριο θα το φουλαρω και θα μηδενισω να δω ποσα βγαζει.Υπολογιζω 500-550

6/2007-9/2010 IBIZA FR 20VT


#11
thanasis20vt

thanasis20vt

    Member

  • Μέλη
  • 102 posts
  • Gender:Not Telling
Συμφωνώ με αυτα που λέτε ΑΛΛΑ:
Πηγαίνοντας σταθερά με το δικό μου στην εθνική με 100-120 σε σύγκριση με ένα μικρότερο 1.2 ή 1.4 με την ίδια ταχύτητα, το μικρότερο καίει λιγότερο. Αν κάνουμε προσπεράσεις ή ανεβάσουμε ρυθμό μόνο τότε θα καψει λιγότερο το μεγάλο.
Στην πόλη όμως ότι κ να κάνουμε το μικρό καίει αρκετά λιγότερο.Όπως κ να οδηγήσω το 20vt σε σχέση με megane1.4 κ auris1.4 καμμία επαφή.

Edited by thanasis20vt, 05 October 2010 - 08:17.


#12
brwmogazos

brwmogazos

    Special Member

  • Βετεράνοι
  • 4,124 posts
  • Gender:Male
  • Location:Καταυλακιωτης for now
  • Interests:Στροφοδιαδρομες...

Συμφωνώ με αυτα που λέτε ΑΛΛΑ:
Πηγαίνοντας σταθερά με το δικό μου στην εθνική με 100-120 σε σύγκριση με ένα μικρότερο 1.2 ή 1.4 με την ίδια ταχύτητα, το μικρότερο καίει λιγότερο. Αν κάνουμε προσπεράσεις ή ανεβάσουμε ρυθμό μόνο τότε θα καψει λιγότερο το μεγάλο.
Στην πόλη όμως ότι κ να κάνουμε το μικρό καίει αρκετά λιγότερο.Όπως κ να οδηγήσω το 20vt σε σχέση με megane1.4 κ auris1.4 καμμία επαφή.



+1

αλλο να ταιζεις 14 στοματα και αλλο 18....

cupri.jpg


#13
bitako5agrinio

bitako5agrinio

    Power member

  • Μέλη
  • 740 posts
  • Gender:Male
  • Location:AGRINIO
  • Car:IBIZA FR 2006

Συμφωνώ με αυτα που λέτε ΑΛΛΑ:
Πηγαίνοντας σταθερά με το δικό μου στην εθνική με 100-120 σε σύγκριση με ένα μικρότερο 1.2 ή 1.4 με την ίδια ταχύτητα, το μικρότερο καίει λιγότερο. Αν κάνουμε προσπεράσεις ή ανεβάσουμε ρυθμό μόνο τότε θα καψει λιγότερο το μεγάλο.
Στην πόλη όμως ότι κ να κάνουμε το μικρό καίει αρκετά λιγότερο.Όπως κ να οδηγήσω το 20vt σε σχέση με megane1.4 κ auris1.4 καμμία επαφή.

To θεμα ειναι οτι ολοι σχεδον ειμαστε καυτες και δεν προκειται να παμε σταθερα ποτε σε ταξιδι.
Εγω πριν το fr ειχα 1.4 και τωρα συμπερενω οτι σε ταξιδι καιω τα ιδια και παω πολυ πιο ανετα και γρηγορα με το fr.
Στην πολη ομως καιω περισσοτερο γτ το παταω,αν παω νορμαλ η διαφορα δεν ειναι τεραστια.

Μια ειναι η συνταγη για οικονομια καυσιμου.κοληστε με ταινια ενα αυγο κατω απ το γκαζι και θα δειτε. :) :)

Edited by bitako5agrinio, 05 October 2010 - 12:46.


#14
DarkRider

DarkRider

    Power member

  • Μέλη
  • 588 posts
  • Gender:Male
  • Location:NIKAIA
  • Interests:TUNING,STREET RACING,FOOTBALL
  • Car:BEFORE IBIZA S4 1.4 16V 1999-NOW IBIZA FR 2005 1.8 20VT

To θεμα ειναι οτι ολοι σχεδον ειμαστε καυτες και δεν προκειται να παμε σταθερα ποτε σε ταξιδι.
Εγω πριν το fr ειχα 1.4 και τωρα συμπερενω οτι σε ταξιδι καιω τα ιδια και παω πολυ πιο ανετα και γρηγορα με το fr.
Στην πολη ομως καιω περισσοτερο γτ το παταω,αν παω νορμαλ η διαφορα δεν ειναι τεραστια.

Μια ειναι η συνταγη για οικονομια καυσιμου.κοληστε με ταινια ενα αυγο κατω απ το γκαζι και θα δειτε. :) :)



το μονο που θα καταφερουμε με αυτο το τροπο ειναι να κανουμε ομελετα αδερφε.χαχαχα
εκτος αν βαλεις ξυλινο αβγο

Posted ImagePosted Image LIVE TO RIDE AND RIDE TO LIVE


#15
melodystyle2004

melodystyle2004

    Power member

  • Βετεράνοι
  • 1,040 posts
  • Gender:Male
  • Location:attiki Β.Π
  • Interests:travels,SEAT,cinema,paintball
  • Car:ibiza cupra mk4
πηρα ετσι δοκιμαστικα απο ενα φιλο μου η μεγιστη απατη!!

9d26fc34.jpg

 

την ειχα αχτι την ειχα αχτι τωρα την εχω μονο σε σταχτη.........


#16
Gramor

Gramor

    New Member

  • Μέλη
  • 1 posts
  • Gender:Not Telling
Παιδιά πήρα κι εγώ ένα τέτοιο μαγνητάκι και θέλω να μου πείτε που να το βάλω δηλαδή
σε ποιο σημείο είναι το σωληνάκι εισαγωγής καυσίμου.
Έχω ένα ibiza 1.4 75 ίππων μοντέλο 2005.
Έβγαλα το κάλυμμα που έχει το φίλτρο αέρα και διαπίστωσα 2 σωληνάκια που στέλνουν καύσιμο.
1)Το ένα πάει από πίσω δεξιά και κουμπώνει κάτω από το κλαπέτο του γκαζιού που είναι η είσοδος του αέρα.
2)Το δεύτερο έρχεται από πάνω και μπροστά και πάει μάλλον στα μπουζί.

Οι οδηγίες στο μαγνητάκι λένε "γύρω από τον σωλήνα τροφοδοσίας βενζίνης, μετά το φίλτρο, και όσο πιο κοντά γίνεται στον κινητήρα ή τα μπέκ"

Ποιο από τα 2 είναι το σωστό;




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users