Jump to content

Welcome to IbizaClub Forum
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. This message will be removed once you have signed in.
Login to Account Create an Account
Photo

Ανομοιόμορφο φάγωμα ελαστικών


  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1
Agwnistikotatos

Agwnistikotatos

    Power member

  • Βετεράνοι
  • 646 posts
  • Gender:Male
  • Location:Αλεξανδρούπολη
  • Car:Seat Ibiza Cupra tuned by Agwnistikotatos
Όπως έχω πει και άλλες φορές, τα μπροστινά ελαστικά μου, φαγόνωνται περισσότερο στις εσωτερικές μεριές, απ'οτι στις εξωτερικές...

Σήμερα λοιπόν τράβηξα φωτό και τα δύο, για να τα δείτε και να μου πείτε αν είναι φυσιολογικό λόγω της γεωμετρίας του αυτοκινήτου, ή αν είναι αποτέλεσμα λανθασμένης ευθυγράμμισης...

Τα λάστιχα έχουν ~15.500km...

Posted Image

Posted Image

Δείτε οι υπόλοιποι cupraκηδες και τα δικά σας και πείτε αν φαγώνονται κι εσάς κατ'αυτόν τον τρόπο...

Επίσης, όπως θα προσέξατε, το δεξί λάστιχο (2η φωτό), έχει φαγωθεί περισσότερο απ'το αριστερό. Αυτό είναι λόγω λανθασμένης ευθυγράμμισης, ή έχει σχέση το ότι οι περισσότερες στροφές που το "στρίβω" είναι αριστερές;
Agwnistikotatos Extreme Tuning3xx,xBHP @ 0.9bar4xx,xBHP @ 1.8barPosted Image



#2
harris78

harris78

    Member

  • Μέλη
  • 292 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Ιωάννινα
Πάντως και εμένα στο Cupra με τα ίδια χιλιόμετρα έτσι είναι τα λάστιχα!!! Και ήθελα και εγώ καιρό να το πω αλλά το είχα ξεχάσει με τα άλλα προβλήματα... Έχω όμως και την εντύπωση ότι στο νέο ibiza ΔΕΝ πάιζει ευθυγράμιση!
Ibiza Cupra R 05, revo stage 2 full

#3
pappoulis

pappoulis

    Golden Member

  • Βετεράνοι
  • 5,543 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ρόδος
  • Car:Seat Ibiza 1.4 101hp

Έχω όμως και την εντύπωση ότι στο νέο ibiza ΔΕΝ πάιζει ευθυγράμιση!


Εννοείς, ότι ευθυγραμμίζεται μόνο του;; :P

#4
harris78

harris78

    Member

  • Μέλη
  • 292 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Ιωάννινα
Όταν είχα το top gun πριν πάρω το Cupra είχα αλλάξει ανάρτηση και είχαμε κάνει τότε εδώ στο forum μεγάλη κουβέντα αν χρειάζεται ή όχι ευθυγράμιση, γιατί είχε βγει τότε κάποιος και είχε πει ότι στο νέο ibiza δεν πρέπει/χρειάζεται να γίνεται ευθυγράμιση! Εμένα τότε μου είχε φανεί πολύ περίεργο και πήγα και έκανα. Από τότε το αυτοκίνητο ποτέ δεν πήγαινε ξανα ευθεία! ότι δεν χρειάζεται ευθυγράμιση μου το είχαν πει και σε 2 αντιπροσωπίες που είχα ρωτήσει τότε. Αν θυμάται κανένας παλιός το topic και μπορέσει να βρει το link ας το παραθέσει, είχε πολύ ενδιαφέρον...
Ibiza Cupra R 05, revo stage 2 full

#5
tsep

tsep

    Golden Member

  • Μέλη Δ.Σ.
  • 8,587 posts
  • Gender:Male
  • Location:Αθήνα
  • Interests:Αγώνες-Καταδύσης-off road
  • Car:1400cc mkII 8v TURBO
καλα μιλαμε σοβαρα τωρα??

πρωτη φορα το ακουω αυυτο

σιγουρα η ανομιομορφη φθορα που λεει ο φιλος μας στο αρχικο ποστ ειναι θεμα ευθυγραμισης

το οτι το ενα εχει περισσοτερη φθορα οφειλεται στην γωνια καστερ που εχει λαθος(πιθανο ειναι μεγαλυτερη σε αυτο τον τροχο) και οχι στο οτι στριβει περισοτερες αριστρερες στροφες γιατι η φθορα ειναι στο εσωτερικο του τροχου κ
Posted ImagePosted ImagePosted Image

#6
chief_p

chief_p

    Power member

  • Βετεράνοι
  • 915 posts
  • Gender:Male
  • Location:.... Worldwide ....
Εδειξα τις φωτο σου και σε ενα φιλο μου λαστιχα και αυτός λέει ότι κατα 99% είναι με την γωνία του κάμπερ, κατι περι εξαιρετικά αρνητικού οφσετ, δεν θυμάμαι, (ημουν και κομματια απο την δουλειά... )

Επειγόντως να στο φτιάξουνε και αν μπορεις να μην χρησιμοποιείς το όχημα μέχρι να αποκατασταθεί το πρόβλημα!!

(ετσι μου είπε ο φίλος μου)
"El Maestro de Ladis" ..... courtesy of Zatara

#7
Agwnistikotatos

Agwnistikotatos

    Power member

  • Βετεράνοι
  • 646 posts
  • Gender:Male
  • Location:Αλεξανδρούπολη
  • Car:Seat Ibiza Cupra tuned by Agwnistikotatos
Λοιπόν βρήκα το χαρτί με τυς ρυθμίσεις της τελευταίας ευθυγράμμισης:



Rear axle:

Camber +/- (o)

TARGET DATA max. Difference l/r: +1o30' / +0o30' -0o30'

left : -1o16'

right: -1o34'



Castor (o)

left : #

right: #



Toe +/- (o)

TARGET DATA max. Difference l/r: -0o30' / +0o20' -0o20'

total: +0o17' *

TARGET DATA max. Difference l/r: -0o15' / +0o10' -0o10'

left : +0o07' *

right: +0o10' *



Geometrical driving axis +0o01'





Front axle:

Camber +/- (o) (with toe 0)

TARGET DATA max. Difference l/r: -0o30' / +0o20' -0o20'

left : -0o42'

right: -1o02' *



Castor (o) by way of steering lock

TARGET DATA max. Difference l/r: +1o32' / +0o30' -0o30'

left : +4o29' *

right: +4o04' *



Track differential angle +/- (o)

TARGET DATA max. Difference l/r: -1o20' / +0o30' -0o30'

right wheel lock 20o: -1o24'

left wheel lock 20o : -1o29'



setback +0o12'



Toe +/- (o)

unpressed total: -0o03'

TARGET DATA max. Difference l/r: +0o00' / +0o10' -0o10'

pressed total : -0o03'

TARGET DATA max. Difference l/r: +0o00' / +0o05' -0o05'

pressed left : -0o03'

pressed right : +0o01'



Maximum steering lock on curve inside wheel (o)

left : #

right: #





Όπου (ο) = μοίρες

Αν και δεν έχω γνώσεις, παρατηρώ πολύ μεγάλες τιμές castor και στους δύο μπροστινούς τροχούς και υπερδιπλάσιο αρνητικό camber στον δεξί μπροστινό τροχό απ'οτι στον αριστερό...

Επίσης δίπλα από μερικές τιμές έχει έναν αστερίσκο (*). Μήπως είναι εκτός ορίων;

Επίσης, τα TARGET DATA, σας φαίνονται σωστά για το αυτοκίνητό μου, ή είναι κουκουρούκου;
Agwnistikotatos Extreme Tuning3xx,xBHP @ 0.9bar4xx,xBHP @ 1.8barPosted Image

#8
tsep

tsep

    Golden Member

  • Μέλη Δ.Σ.
  • 8,587 posts
  • Gender:Male
  • Location:Αθήνα
  • Interests:Αγώνες-Καταδύσης-off road
  • Car:1400cc mkII 8v TURBO
αυτες ειναι οι τιμες πριν την ευθυγραμιση ??
Posted ImagePosted ImagePosted Image

#9
Agwnistikotatos

Agwnistikotatos

    Power member

  • Βετεράνοι
  • 646 posts
  • Gender:Male
  • Location:Αλεξανδρούπολη
  • Car:Seat Ibiza Cupra tuned by Agwnistikotatos
Μετά...

Να γράψω και τις πρίν;

(Άλλες τόσες είναι...)
Agwnistikotatos Extreme Tuning3xx,xBHP @ 0.9bar4xx,xBHP @ 1.8barPosted Image

#10
tsep

tsep

    Golden Member

  • Μέλη Δ.Σ.
  • 8,587 posts
  • Gender:Male
  • Location:Αθήνα
  • Interests:Αγώνες-Καταδύσης-off road
  • Car:1400cc mkII 8v TURBO
κοιτα απο αυτα που ξερω η kamper σου ειναι σωστη μιας μκαι τιμες μεχρι 2 ειναι νορμαλ για το αυτοκινητο σου

επισης δεν πρεπει να ειναι ιδια δεξια αριστερα οπως πολυ σωστα ειναι

τωρα το μυστικο ειναι στην caster αλλα ειναι πολυ τεχνικο το θεμα για να το αναλυσουμε εδω

οπως και να εχει πρεπει να παρεις 2 καινουργια λαστιχα και να πας το αμαξι σου σε καποιο αξιοπιστο που κανει ευθυγραμισεις

γιατι με τα παλαια παταει στραβα
Posted ImagePosted ImagePosted Image

#11
yositosi

yositosi

    Golden Member

  • Βετεράνοι
  • 5,389 posts
  • Gender:Male
Χάρη, αυτό που είχες διαβάσει παλαιότερα είναι ότι στο νέο Ιμπιζα μπορεί να γίνει αλλαγή αμορτισέρ χωρίς να χρειαστεί ευθυγράμμιση, μιας και το αμάξι έχει μια "σταθερή" βίδα... Τίποτα παραπάνω, και τίποτα παρακάτω!!



Αυτό αν θυμάμαι το είχε επιβεβαιώσει και ο Red, αλλά τουλάχιστον και σε εμένα αντιπροσωπεία εδώ πάνω όταν τους την είπα που "χρέωναν" "αέρα" σε θύματα μιας και δεν το έκαναν τίποτα το αμάξι.. Επομένως, καταλαβαίνεις ότι άλλο το ένα και άλλο αυτό που έχεις τώρα!



Για τα λάστιχα πάντως, και εγώ θα συμφωνήσω με τον Tsep.. Πρέπει άμεσα να τα αλλάξεις γιατί πρώτον δεν θα είναι ευθεία με το δρόμο.. και δεύτερον γιατί ούτως ή άλλως είναι "βρακιά".. :lol: ;)

#12
harris78

harris78

    Member

  • Μέλη
  • 292 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Ιωάννινα
Έχεις δίκιο...
Ibiza Cupra R 05, revo stage 2 full




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users